The Walking Dead - Magyar Rajongói Blog

Szinkron vagy felirat?

2015. március 06. - Walking Dead Hun

felirat.pngAz előző szavazásunkban arra voltunk kíváncsiak, hogy ti melyik megnevezést találjátok a legjobbnak a sorozat zombijaira. Egy kicsit meglepődtünk az eredményeken, hiszen közel azonos arányban szavaztatok a Járkálókra (1025 szavazat) és a Kóborlókra (908 szavazat).

Az eredmények alapján úgy tűnik, elég sokan nézitek szinkronosan a sorozatot, így most ehhez kapcsolódik a következő kérdésünk:

A bejegyzés trackback címe:

https://walkingdeadhungary.blog.hu/api/trackback/id/tr277245943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrezselyem1212 2015.03.06. 16:01:26

Hétfőn délután: Eredeti nyelven: online videó oldalakon, magyar felirattal, majd hétfő este, vagy kedd délután (rögzítem a telekom boxra): Szinkronosan: a FOX csatornán

Nem nagyon értem ezt a szinkron felirat háborút... Szerintem mind a kettő nagyon jó. Tavaly szinkronosan kezdtem el nézni, majd nem bírtam a várakozást és átálltam a feliratosra. A második évad közepétől először feliratosan nézem, de utána mindig megnézem szinkronosan is a Foxon.

Hunwolf 2015.03.07. 02:41:54

Sajnos a magyar szinkron már nincs olyan jó mint régen volt! Ma már nem törődnek vele annyira, hogy az eredetihez hasonló karakterű hangot keressenek, sokszor az angolhoz képest a magyar egy macskajancsinak tűnik. Épp itt az ideje, hogy ne csak azt a maréknyi szinkron színészt foglalkoztassák, mert van egy csomó tehetséges főiskolát végzett pálya kezdő és sok méltatlanul hanyagolt vidéki színész több korosztályból is, akik gazdagíthatnák a palettát . Ameddig a jelenlegi felállásban magyarítanak, én inkább élvezem az eredeti karakter minden adottságát a saját hangjával egyetemben, és megvárom a kedvenc fordítóim kiváló minőségű feliratait

NewFree 2015.03.08. 05:33:14

Nem értem ezt a felirat vitát... Vagy nézem, vagy olvasok. A kettő együtt nem megy. Akinek pedig megvan a megfelelő angol tudása hozzá, annak nincs szüksége feliratra. Ilyen egyszerű. De, ha már szinkronizálják akkor egyértelmű, hogy szinkronosan nézem.
süti beállítások módosítása